۲۱ مهر ۱۳۹۱، ۱۳:۴۶

حجت الاسلام محمدیان:

مردم اسفراین برای دیدار با رهبری لحظه شماری می‌کنند

مردم اسفراین برای دیدار با رهبری لحظه شماری می‌کنند

اسفراین - خبرگزاری مهر: امام جمعه اسفراین گفت: مردم شهرستان دارالقرآن اسفراین برای دیدار با رهبری لحظه شماری می‌کنند.

حجت الاسلام قدیر محمدیان در گفتگو با خبرنگارمهر، با اشاره به سفر رهبر انقلاب به شهرستان اسفراین، عنوان کرد: مردم ولایت مدار این شهرستان با بی تابی منتظر صبح شنبه 22 مهر ماه و موعد دیدار با رهبری هستند.

وی با بیان اینکه مردم شهرها و روستاهای اطراف شهرستان اسفراین نیز خود را آماده دیدار با رهبری کرده‌اند، افزود: برخی از این افراد از روز جمعه خود را به اسفراین می‌رسانند و برخی دیگر نیز صبح فردا به سوی مرکز شهرستان رهسپار می‌شوند.

به گفته حجت الاسلام محمدیان تمامی مقدمات لازم برای سفر رهبری به این شهرستان فراهم شده و ستادهای استقبال مردمی نیز در این زمینه فعالیت‌های گسترده‌ای انجام داده‌اند.

وی اضافه کرد: به همین منظور کمیته‌های شش گانه استقبال از رهبر انقلاب در شهرستان اسفراین شامل کمیته پشتیبانی و تدارکات، کمیته اسکان، حمل و نقل، تبلیغات و اطلاع رسانی، کمیته تغذیه و ایستگاه‌های صلواتی و کمیته درمان و حوادث تشکیل شده‌اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اسفراین تصریح کرد: بر اساس برنامه رهبری انقلاب ساعت 9 صبح شنبه 22 مهر ماه در محل ورزشگاه تختی اسفراین واقع در میدان آزادی( فرمانداری) با مردم ولایت مدار اسفراین دیدار می‌کنند.

کد خبر 1718010

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha